kallad mamma

Alla inlägg den 22 januari 2015

Av kalladmamma - 22 januari 2015 15:57

första inlägget...

alltid svårt att komma igång med skrivandet, har inte skrivit på väldigt länge men insett att detta behöver jag.

kommer att skriva anonymt pga respekt till anhöriga och mina barn. ja som bloggen heter 

"kallad mamma"

kommer att skriva mycket om mig själv och mina tankar och känslor till ett "icke" normalt mammaliv som så många andra i detta "lyckliga" samhälle kring att vara mamma.svårigheterna kring att "uppfylla" kraven att vara en perfekt mamma...där kan jag inte placera mig någonstans..men är en väldigt bra mamma men har haft/har det väldigt tufft med mig själv.

är en mamma/kvinna på 39 år har adhd/bipolär2 plus en massa annat man burit på sen barndomen. lever ett nästan normalt liv med underbara vänner familj mm. har i stort sett allt...ja inte villa hund och volvo..men har dammråttorna som husdjur å en leksaksbil som är en volvo..

  

kommer att bli väldigt blandade inlägg både om mig själv och min uppväxt och nutid. kommer skriva om mina barn med en tonåring som haft "revolt" sen 14 års ålder och är nu snart 18, så haft rent ut sagt ett helvete både med hennes missbruk av hasch och spice rymningar utbrott, och kontakten med soc/familjehem/behandlingshem.

har ochså en son som fyller 12 och vilken skada han tagit av att ha en syster som inte varit som alla andra, hans senaste år har bestått av kaos och bråk, så för honom ingen vanlig uppväxt med "normal" syskonkärlek

  

nu är det iallafall en början till skrivandet



hon bakom tangenterna är en mamma på 39 år som inte är som alla "andra" perfekta mammor...
är en van bloggare sen länge men denna kommer går ner mer på djupet. därför kommer jag skriva anonymt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards